De instuif van 6 juni

Alle voorwaarden voor een heerlijke ochtend golf waren aanwezig: Weinig wind, lekkere temperatuur en zelfs een heerlijk zonnetje. Dus prachtig korte broekenweer. Hopelijk geen dazen die de mooie bruine benen met een flinke prik ontsieren zouden.

12 Vrouwen en 22 mannen stonden te trappelen om de goed verzorgde baan in te gaan. Na het voorlezen van de  indeling zocht een ieder zijn hole op van waar hij of zij mocht starten. Zelf mocht ik met Gerard Stevens, Roy Bihari en Martin Boelsma starten op hole 3. We speelden strokeplay max. 5 met halve handicap verrekening. We moesten ook onze puts op de greens tellen.

Onze flight was gezellig met af en toe wat gemopper van Gerard die het liefst alle ballen meteen op de green wil slaan en als dat niet lukt is hij erg ontevreden. Ondanks wat missers viel hij toch in de prijzen.

Dat deze geslaagde morgen verder vlot verliep was te danken aan de uitstekende organisatie. Dank aan Wil en Koos.
Op naar de volgende instuif.

De uitslag van deze morgen:

De neary bij de dames (hole 4) was voor mij en bij de heren (hole 7) voor Jo Suwarganda.

7 Birdies: Gerard Stevens, Durk Jager, Thea van Gelderen, Marjolein Bosman, Adri de Wit, Bram Beun en Bert de Haan

De uitslag
Heren
1.  67 slagen  Roy Bihari
2.  68 slagen  Gerard Stevens
3.  68 slagen  Bert de Haan

Dames
1.  71 slagen  Loes Philips
2.  72 slagen  Tiny Scholten
3.  73 slagen  Astrid Bonefaas

De put wedstrijd is gewonnen door Gert Weijman met 27 puts!

Loes Philips

Geplaatst op: 07-06-2018