Succesvolle Open Golfdag!

Wat een daverend succes! Zondag 6 mei was een zonovergoten dag met allemaal gezellige vrijwilligers.
De dag was super goed georganiseerd. We konden heerlijk buiten plaatsnemen met de informatietafel.
De bezoekers vonden hier alle informatie over de vereniging, golfschool en het speelrecht van de golfbaan. Alle gasten werden gevraagd hun gegevens op een lijst te noteren zodat wij hen ook op de hoogte kunnen stellen van de activiteiten. Wellicht komen daar nieuwe leden uit!

Monica Jenster en Rie Zevering waren de hoofd-gastvrouwen. Voor deze dag hadden o.a. Monica Jenster, Paul van Rosmalen en Wilfried Meun in Weesp op de markt flyers uitgedeeld. De opkomst was dan ook groots! Meer dan 100 mensen kwamen langs. Vanaf 11.00 uur liep het zelfs storm.

Het was op een gegeven moment zo druk op de parkeerplaats dat de vrijwilligers de mensen, die verder wegstonden met hun auto, met de golfbuggy ophaalden... wat een service!

Inlooplessen
Tjerk van der Horst en Roderick Paardekoper gaven om het half uur een clinic. Deze clinics werden heel enthousiast bezocht. Daarna ontvingen wij veel aanvragen voor lessen en inschrijvingen. Monica heeft ook nog voor een stel enthousiaste kinderen een clinic gegeven. Een succes!
Wilfried heeft weer veel foto’s gemaakt van deze mooie dag. We zijn dan ook benieuwd.

Vol terras
Jos en Natasha, het terras zat heerlijk vol met allemaal gezellige mensen. Bedankt voor jullie zorg en enthousiasme! Als laatste zijn we de golfballen in de bak gaan tellen. Men kon het aantal ballen raden. Na de telling van 148 ballen heeft Yvette Vinju uiteindelijk met haar keuze van 142 ballen de wedstrijd gewonnen. Zij kan gaan genieten van een diner bij Jos en Natasha.

Nogmaals heel veel dank aan de vrijwilligers en hopelijk gaat onze vereniging weer groots worden!

Klik hier voor het fotoverslag van Wilfried Meun te bekijken.

Mary Nolte

Geplaatst op: 08-05-2018