De laatste instuif van 2017

Het instuif seizoen 2017 zit er weer op. De laatste instuif een weekje verschoven i.v.m. het slechte weer. Een heel seizoen zonder clubhuis, maar met tent en lockerruimte. Nog nooit zo veel regen woensdagen gehad sinds 2013. In dat jaar hebben wij het stokje van Thea en Truman overgenomen. Gemiddeld ook wel wat minder deelnemers, maar daar zijn de omstandigheden mede debet aan.
Deze keer strokeplay onder schitterende weer condities. De baan nog steeds lastig door het hoge gras. Veel zoekwerk.
Kees Eitjes wist toch nog 2 birdies te produceren, Wim van Engelenburg en Durk Jager ieder één maal. Carlos dos Santos kwam het dichts bij de hole voor de neary.

De laatste uitslag:
Dames
1.  58 slagen  Melanie de Kok
2.  65 slagen  Wies Suwarganda

Heren
1.  56 slagen  Kees Eitjes
2.  56 slagen  Ferdinand Vermeulen
3.  57 slagen  Paul Baarbé

Heerlijk in het zonnetje konden we genieten van een drankje en heerlijke broodjes van Plaza de Haven. Liefhebbers konden een pet uizoeken, met dank aan Paul Baarbé.
Thea Johnson en Bert de Haan konden wij bedanken voor de hulp bij het organiseren van de instuif en Wim Vinju voor het speelklaar maken van de baan.
Thea Johnson bedankte ons voor weer een jaar organiseren van de instuif en overhandigde Wil de trofee die hoort bij de instuiver van het jaar.
Wij willen alle instuivers bedanken voor het cadeau en hopen volgend seizoen weer vanuit het clubhuis de instuif te organiseren.

Koos Tipker en instuiver van het jaar: Wil van Horssen

Bekijk de foto's