Najaarstoernooi 15 oktober

Dit had niemand nog verwacht... temperaturen van 23 graden met een strakblauwe lucht in oktober! De korte broek en/of rokje kon weer uit de kast en de 37 deelnemers arriveerden dan ook met een zonnig gemoed. Deze keer speelden we strokeplay met aftrek van de handicapslagen. Een leuke spelvorm waarbij de 'vertekenende' stablefordpunten geen rol spelen. Door namelijk vaker je strokes te tellen zie je beter of je progressie maakt (of niet...). Onze flight met Sylvia van der Laan, Albert Drenth en Quino van der Velden en ik startten in opperbeste stemming. De baan was een uitdaging, niet alleen om een bal te slaan, ook de pogingen om droge voeten te houden was een wedstrijd op zich... Het aangename zonnetje maakte gelukkig veel goed, ook als de ballen weer eens met een mooie boog in de modder of gras verdwenen... Af en toe leidde dit tot het zoeken 'van een naald in een hooiberg' en nog meer 'soppende schoenen'... maar uiteindelijk haalden we de eindstreep met een goed resultaat. Mede door de relaxte en gezellige sfeer in de flight werd het een dag met een gouden randje: een rondje 67, een persoonlijk record en met aftrek van de hcp-slagen zicht op een plaatsje bij de winnaars.

Afsluiting
Wat kun je je beter wensen dan de afsluiting van het wedstrijdseizoen met een drankje op een zonnig terras! Ook met de hapjes die met de fantastische hulp van Tessa en Kitty Veenman werden geserveerd, kon de dag niet meer stuk! Een dankwoord voor de wedstrijdleiding, Bert de Haan en Henk Steffens. Door inzet en motivatie is het organiseren van een evenement, in deze niet gemakkelijke tijden, een applaus waard! Hartelijk dank.

Birdies
Kees Eitjes, Rob Nolte, Wies Suwarganda, Bram van der Burg, Albert Drenth, Monica Leijten-Jenster, Ferdinand Vermeulen, Hans van Santen

Neary Dames
Yvonne Tuin