OJC 12 augustus

Zo midden in de zomer had de OJC een maximaal volle baan op de speeldag van 12 augustus. We waren met het mooie aantal van 24 spelers aanwezig. En dan toch een volle baan? Ja, want deze keer speelden we maar zes holes (wel drie keer natuurlijk!), er was namelijk een lange baan aangelegd.

De route was van teebox 1 naar hole 2 (220 meter), dan hole 12, vervolgens vanaf een losse mat voor de sloot bij 4 naar de green van 5 (195 meter), hole 6, 17 en 9. En dat dus drie keer. Normaal is de lengte van onze baan 2328 meter (2294 voor de dames) en is de par 55. Nu liepen we allemaal 3174 meter en had de baan een par van 57 voor de heren en 63 voor de dames.

Daarmee waren we dan toch wel een kleine vier uur zoet en na het nuttigen van de langs gebrachte bittergarnituren werd voor de top 3 het volgende lijstje opgemaakt:

1.    31 punten: Roderick Paardekooper
2.    31 punten: Astrid Bonefaas
3.    29 punten: Marian Verasdonck

Maar er waren ook prijzen voor Erik, Aloys, Richard, Gert, Johan, Frans en Jeroen. Lees voor het uitgebreide verslag en alle tussenstanden verder op de speciale OJC pagina! http://www.golfverenigingweesp.nl/pages/verslagen-2017-20170418

Henk Rozendaal
Astrid Bonefaas