Koppeltoernooi

Kosten: minimaal € 3. Al het inschrijfgeld komt ten goede aan het onderhoud van de baan.

Bij inschrijving kan aangegeven worden met wie men graag wil spelen. U schrijft dus in als koppel. Iedereen doet wel zijn/haar eigen inschrijving in Proware en bij de opmerkingen geeft u aan met wie u een duo wilt vormen.
Alleen inschrijven kan ook natuurlijk. Dan mag er bij de opmerkingen gezet worden ''verras mij" (of leeg gelaten worden) en dan stellen wij leuke speelduo's samen. (Inschrijven mag ook via info@golfverenigingweesp.nl, mail wordt 2x daags doorgenomen).

Wij hopen wederom op een grote opkomst en een - ongetwijfeld - gezellige golfmiddag. Er is plaats voor maximaal 36 spelers dus wacht niet te lang met de aanmelding. En we laten vast weten dat Wien Philips voor iets lekkers gaat zorgen. Passend bij het feit dat we met deze wedstrijd het oude winterseizoen achter ons laten en gaan uitkijken naar de start van het nieuwe seizoen. Maar meer verklappen we nog niet!!

Geplaatst op: 26-02-2017