Weespermoppen toernooi

Bij het ontwaken dacht ik dit gaat niets worden vandaag, echter buienradar gaf aan dat het toch echt droog zou worden na 12 uur. Dus vol goede moed naar de golfbaan.

Daar hadden vrijwilligers ervoor gezorgd dat iedereen droog en gezellig kon zitten, met eigen gebakken weespermoppen. Na de uitleg door de wedstrijdleiding Astrid Bonefaas en Henk Rozendaal konden we de baan in. Deze lag er, wederom door het harde werken van vele vrijwilligers, perfect bij. En ja hoor: daar was de door buienradar beloofde zon.

Het was een gezellige middag, en iedereen was in opperbeste stemming. Terug in de, gezellig gemaakte drivingranche, waren er nootjes en hapjes en natuurlijk een drankje.

De uitslag van de wedstrijd liet niet lang op zich wachten.
Neary bij de dames was voor Thea Johnson en bij de heren voor Tim Gorter.
Birdies waren er voor Tim Gorter en Ad de Rijk.

Uitslag
Dames
1.  30 punten  Teri Brouwer
2.  30 punten  Hermi de Rijk
3.  29 punten  Desiree Overdiek

Heren
1.  33 punten  Ad de Rijk
2.  32 punten  Marcel Klaassen
3.  32 punten  Wim Vinju

Vanaf deze plek wil ik alle vrijwilligers bedanken voor een geslaagde dag:
Loes en Wien Philips en Ineke Koper onder andere voor het bakken van de weespermoppen,
Gerrit en Yvonne de Vries voor de sponsoring van de prijzen.

Zondag is maar weer eens bewezen dat je met de inzet van vele mensen een gezellige dag kunt hebben. We verheugen ons alweer op het volgende toernooi.

Ad de Rijk

Bekijk de foto's