Instuif 13 juni

Dit was alweer de 9e instuif, niet voor te stellen hoe hard het gaat.
Na een warme periode was het vanochtend weer een beetje als vanouds, hollands fris weer.
Met 34 deelnemers ook weer het aantal dat we voor onze 'sluiting' in 2016 meestal mochten verwelkomen. Al met al dus een positieve ontwikkeling. Oude leden keren terug op het warme nest en nieuwe zullen er ook zeker bijkomen.

Ondergetekende mocht met Vrony van Veen, Paul Baarbé en Martin Boelsma de baan in om te proberen de meeste stableford-punten binnen te halen.
Paul startte voortvarend met 3 pars, Vrony liet zich niet kennen en speelde haar partijtje waardig mee en Martin kon daardoor niet achterblijven, wat een flight. We gingen echt als een team jonge honden door de baan en speelden alle vier ons betere golf. Het was zeer ontspannen en een ronduit jolige boel (misschien iets te), met veel spanning en concentratie, een leuke combinatie die lijkt te werken, de zon ging ook nog schijnen en toen kon het niet meer op. Ik heb in mijn golfleven nog nooit 2 birdies achter elkaar geslagen, dus iets om bijna verlegen van te worden.
Vanaf nu heet deze bijzondere flight, FLIGHT no. 27-35-36-37, resp. Vrony, Paul, Martin, Wilfried.

Flight-genoten bedankt voor deze instuif-dag en de organisatie wederom zeer bedankt voor jullie, elke week weer tomeloze inzet.

Uitslag
Dames
1. Ingrid Floor – 35 pt.
2. Tiny Scholten – 32 pt.
3. Loes Philips – 27 pt.

Heren
1. Wilfried Meun – 37 pt.
2. Wien Philips – 36 pt.
3. Martin Boelsma – 36 pt. (hogere handicap).

Nearies
Dames: Tiny Scholten.
Heren: Roy Bihari

Birdies
Tiny Scholten, Sjoerd Bron, Durk Jager, Bert de Haan en Wilfried Meun.

Wilfried Meun

Geplaatst op: 18-06-2018