Redactiestokje wordt overgedragen...

Na 10 jaar redactiewerk hebben Loes Philips en Wil van Horssen het stokje overgedragen aan Monica en Joost Leijten.

Loes en Wil hebben in al die jaren met grote inzet de geschreven verslagen van wedstrijden, toernooien en evenementen in goede banen geleid. Door de jaren heen verzamelden en controleerden ze teksten/foto's en zorgden ervoor dat de geprinte, digitale versies van het ‘Baanbericht’, het programmaboekje en de nieuwsberichten voor de website op tijd bij de leden terecht kwamen. De website werd na een aantal jaren vernieuwd naar de huidige vorm en met veel enthousiasme hebben Loes en Wil de wedstrijdverslagen en nieuwtjes hierop geplaatst.

Het verzamelen en controleren van teksten was trouwens niet altijd even makkelijk: de verschillende commissies die teksten zouden aanleveren voor o.a. gebruik in het ‘Baanbericht’, moesten nog wel eens ‘achter hun broek’ gezeten worden… Daarna volgde het werk om alles goed te archiveren en aan te leveren voor de opmaak van het boekje met alle activiteiten voor het daaropvolgende jaar. Een klus die heel wat uurtjes heeft gekost!

Het bestuur wil Loes en Wil heel hartelijk bedanken voor hun fantastische inbreng en inzet van de afgelopen 10 jaar!

(De overdracht van het redactiewerk aan Monica en Joost, waarmee Loes en Wil al eerder samenwerkten, heeft plaatsgevonden op 1 november. Het emailadres redactie@golfverenigingweesp.nl blijft het adres voor foto’s/teksten en inbreng van leden.)

Geplaatst op: 15-11-2017