Bijzondere avond

De Algemene Leden Vergadering van 20 december jl. had na de gebruikelijke zakelijkheden, nog een bijzonder agendapunt. Het bestuur stelde voor om Bert de Haan en Erik Hansma te benoemen tot Erelid. Zij worden geroemd om hun grote en enthousiaste inzet voor de vereniging. Bert heeft tijdens zijn jarenlange lidmaatschap velen activiteiten verzorgd en hulp geboden bij diverse evenementen. En Erik heeft als vrijwilliger van het eerste uur een grote rol gespeeld door zijn tomeloze inzet voor zowel het onderhoud en verbetering van de baan als hulp bij allerlei vragen over o.a. de golfregels en ICT-problemen.

Daarnaast wordt voorgesteld om de leden Geo Veenman en Wim Vinju te benoemen tot ‘Leden van verdienste’. Met hun enorme inzet hebben ook zij met allerlei hand- en spandiensten bijgedragen aan het onderhoud van de golfbaan, zodat de leden toch konden blijven golfen!

Bij de volgende Algemene Ledenvergadering wordt dit voorstel in stemming gebracht. Een groot applaus gaf aan dat de aanwezige leden hier zich goed in konden vinden!

Ook de golfpro’s Tjerk van der Horst en Roderick Paardekoper werden in de bloemetjes gezet als dank voor hun enorme inspanningen en advies bij het onderhoud en het bespeelbaar houden van de golfbaan!

Nieuwe eigenaren stelden zich voor
Middels een powerpoint-presentatie deden Gerhard van Galen en Friso Verhoeve in de ALV uit de doeken wat hun toekomstplannen zijn en wat de stappen zijn op korte termijn. Uit deze presentatie blijkt dat zij betrokken zijn bij de vereniging en ze spraken de intentie uit om in goed overleg met de vereniging er weer een bruisende golfbaan van te maken.

Om alles nog eens na te lezen klik hier voor de presentatie.

Geplaatst op: 23-12-2017