Zet ‘m 'Up Events'

Het Pinkstertoernooi 2024. Voor wat betreft de horeca de vuurdoop voor de nieuwe eigenaren van Golfbaan Weesp. En natuurlijk ook voor de trouwe deelnemers van de vereniging aan één van de vele toernooien die er georganiseerd worden.
Ik geef het je maar te doen: afgelopen vrijdag de overname van de horeca (en de rest) en dan meteen twee dagen later een drukbezet toernooi. Gelukkig troffen wij (Henk Steffens en Gea Noë) een uiterst vriendelijk personeel aan die druk bezig waren het clubhuis opnieuw in te richten.
Helaas werkten de weersomstandigheden niet mee maar toch konden wij halverwege de wedstrijd de deelnemers een meloen met ham-hapje aanbieden. En toen even wachten tot iedereen binnen was, ook dat liep gesmeerd. Iedereen aan tafel, biertjes en wijntjes erbij en dan ook nog een lekkere snack. Wij hebben (tot nu toe) geen klachten gehoord en zijn in ieder geval voor de toekomst gerustgesteld.
Dank horecamedewerkers en tot de volgende keer!

Gea Noë

Geplaatst op: 24-05-2024