The Queen

Was het de indrukwekkende begrafenis van de Engelse koningin, het weer of waren er andere oorzaken die debet waren aan een historische lage deelname van het aantal dames aan de laatste reguliere damesmiddag op maandag 19 september? Slechts dertien dames hadden zich opgegeven om deze middag een stableford wedstrijd te spelen. Het moet gezegd worden dat de weergoden niet echt meewerkten. Om één uur, de gebruikelijke starttijd, regende het pijpenstelen. Maar niet getreurd, we zijn met 10 minuten vertraging toch braaf van start gegaan. Geen Shotgun omdat we met te weinig dames waren (kan pas vanaf 20 deelnemers), maar droog was het op dat moment. Al op hole 2 weer een fiks regenbuitje, maar op hole 3 scheen de zon weer. Verder toch wel aardig weer (nog één keer jasje aan en uit) maar toch lekker doorgelopen.

In mijn flight twee dames die hun dag niet hadden maar wel zeer gezellig waren. Ook goed. Zij hebben in ieder geval hun bijdrage aan de lake balls weer geleverd. Na afloop uiteraard weer zeer gezellig aan de grote stamtafel (we pasten zowaar allemaal aan één tafel) met een drankje en een patatje gezeten.

Gescoord werd er natuurlijk ook, de uitslag van deze middag:
Birdies voor Tiny Scholten en Ineke Koper.
Tweede Carla Dolfin (35 stbf punten), zij mocht als hoofdprijs de laatste Damesmiddagpolo in ontvangst nemen.
Eerste was Monica Leijten. Omdat zij zo ongeveer alle prijzen uit het Damesmiddag assortiment gewonnen heeft, waren er voor haar de roze ballen met opdruk (had ze nog niet). Haar score: 38 stbf.
Helaas waren we door het gedoe met de regen, paraplu’s, regenjassen enz. de neary vergeten. Volgende keer beter.

Op naar de volgende wedstrijd ofwel de gezamenlijke Dames- en Herenmiddag op 17 oktober aanstaande. Schrijf je snel in want er zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar!

Tot snel.

Gea Noë