IJsprijzen bij Zomeravondwedstrijd

Op 29 juli speelden we de tweede Zomeravondwedstrijd van deze zeer zonnige zomer. En 31 over het algemeen in korte broeken of rokjes gehulde spelers meldden zich voor de start. Deze competitie, die op de laatste drie vrijdagavonden van de maanden juni, juli en augustus de matchplay verdringt, heeft een dagklassement en een overall klassement.

De dagprijzen bestonden uit toepasselijke prijzen: tegoedbonnen voor IJssalon Nelis in Weesp.
1e prijs: Mira Broers met 39 punten
2e werd Peter Ritsma met 37 punten
3e is Ben Bruggeman geworden. Ook met 37 punten maar een lagere handicap.

De eerste slag van de avond resulteerde gelijk in de neary. Op naam van Ronald Janzee, die ook een birdie maakte, al was dat op een andere hole. Andere birdies waren voor Humphry van Asdonck, Marjolein Bosman, Michiel Hiemstra en Roy Bihari.

Dan nog even de tussenstand voor het klassement.
Dames voorop: Loes Philips en Diana Drenth hebben beiden 76 punten dus die maken het spannend samen. Daarna volgen Ben Bruggeman (75) en Peter Jager (74). Een klein gaatje naar de 70 punten van Jacqueline van de Linde, Carla Dolfin met 68, Tiny Scholten (66) en de familie de Rijk (66 en 63). Marjanne Spuit maakt de top 10 compleet met 62.

Maar er kan nog van alles gebeuren. Mis dus ook de laatste Zomeravondwedstrijd niet, of je nu wel of niet voor het klassement speelt! Inschrijven via SoGolf, datum 26 augustus. We zullen dan wel een half uurtje eerder starten ivm de zonsondergang. Om 18 uur dus op de tee!

Namens de Wedstrijdcommissie,

Astrid Bonefaas