Tot ziens

Maandag 12 oktober was het dan zover, een afscheid van 20 jaar Weesp inclusief negen jaar Golfvereniging Weesp (met een onderbreking van drie jaar). Helaas waren wij niet in staat van iedereen persoonlijk afscheid nemen. De drukke periode die wijzelf achter de rug hebben, de strengere coronamaatregelen en het niet doorgaan van de strokeplay wedstrijd waren hier debet aan. Dus dan maar op deze, ietwat onpersoonlijke, manier.

We hebben in de afgelopen periode altijd met veel plezier op de baan in Weesp gegolft en we vertrekken dan ook met de nodige weemoed. We zijn in onze nieuwe Brabantse omgeving een soortgelijke baan aan het zoeken maar een baan met de sfeer en de ambiance zoals in Weesp is moeilijk te vinden. De leuke contacten met het horecapersoneel en de vele vrienden die we hebben opgedaan bij de vereniging zullen we zeker gaan missen. We hebben hier onze GVB's gehaald in 2012 en daarna ons spel kunnen verbeteren dankzij de diverse golfpro's die hier werkzaam zijn (geweest).

Hoewel we vertrekken, is dit zeker geen afscheid. Tilburg is natuurlijk niet ver weg en we zullen zeker een aantal keren komen spelen in Weesp. We hopen dan ook de gelegenheid te hebben om bij te praten. Natuurlijk zijn jullie ook welkom in Brabant voor een rondje golf.

Hartelijk dank voor alle leuke momenten en tot ziens!

Jos Smeehuijzen en Marco van Esdonk

Geplaatst op: 13-10-2020