Ballen!

Alle ballen verzamelen! Dat stond boven de uitnodiging die Yvonne Tuin, vergezeld van een leuke cartoon, vorige week verzond naar de dames die op de mailing staan voor de inmiddels zeer populaire damesmiddag.
Ditmaal verzamelden zich 19 dames (ballen) voor de stablefordwedstrijd die er gespeeld ging worden. We misten wel enkele vaste klanten maar die zullen er de volgende keer wel weer bij zijn.
Het werd een echte 'Ballen'-middag. Niet alleen omdat ondergetekende geen bal raak sloeg deze middag (wel een birdie) maar omdat de prijzen gerelateerd waren aan ballen. Daarover later meer. Zoals in ieder verslag een korte samenvatting van het weer. Het was mooi weer! Zonnetje, veel wind maar wel zonder jas spelen. Jammer genoeg, niet echt terrasweer.
In de uitnodiging stond ook dat de wedstrijdcommissie hoopte dat er veel te juichen viel. Nou dat kon. Er werd uitstekend gescoord deze middag.

De Ballen
De eerste prijs was voor Melanie de Kok die met 39 stablefordpunten de inmiddels felbegeerde CHOCOLADEBALLEN won. De tweede prijs ging naar Marjolein Bosman (36 punten) die leuke golfsokken met daaraan BALLETJES (zodat ze niet in je schoenen verdwijnen) ontving. Derde bij de prijswinnaars was Ilse Oltman met 34 punten. Voor haar was er een handige BALLENSTEMPEL.
De birdies waren vanmiddag voor Melanie, Marjolein, Ineke en Gea uiteraard beloond met een BALLETJE.
Dan was er ook nog de neary, geslagen door Aljo de Bruijn, zij kreeg een fraaie sleutelhanger met daaraan een GOLFBAL.

Nog meer ballen...
Bij de deze middag geserveerde hapjes hoorde uiteraard een BITTERBAL en verder lekkere toastjes en een interessante kaassnack. Ook was er nog een toetje met het verzoek daarover onze mening te geven. Nou, dat kun je wel aan de dames overlaten.
Die hebben overal een mening over!

Het was weer een enige middag. Het duurt even voor de volgende damesmiddag is (herenmiddag, Pinksteren enzo).
Pas op 24 juni, maar zo heeft de wedstrijdcommissie in ieder geval nog even tijd over de funwedstrijd na te denken. Ongetwijfeld wordt het weer lachen.

Tot de volgende keer!

Gea Noë