Weesper Texas Scramble Eindtoernooi

Alweer een geslaagd evenement van de Wedstrijdcommissie. Dat aan het begin van het seizoen begon met maandwedstrijdjes, iedere maand afgesloten met voor de beste flight een drankje met bitterballen. Telkens weer een leuke uitdaging die zorgde voor veel gezelligheid in de diverse flights en daarna op het terras of in de saloon. Het brainstormen voor deze wedstrijdjes is nog ontstaan in de lockerruimte, ons tijdelijke clubhuis.
Uiteraard wilden we meedoen met het Eindtoernooi. Onze Hansmacombinatie samen met Roy had al eens een mooie score gehaald. Dus we hadden er veel zin in om dat weer eens te proberen, en schreven in als Calamity Jane en de Daltons.  En... het lukte! Op cruciale momenten werd toch die lange put gemaakt en met een chip-in kwamen we weer goed weg. Reden voor gejuich op de green.

Ons team was goed voor de eerste plaats, zowel zonder!! als met handicapverrekening. Op de hielen gevolgd door de Beto's, Jacques, Marian, Tim en Teri, en de Deadpool, Shirley, Henk, Beat en op het allerlaatst voegde Ferdinand zich bij de flight. De Deadpool werd tweede op slagen en derde met verrekening van handicap. De Beto's deden dat precies omgekeerd. Mooie scores! De stemming zat er goed in, voor de flights waren passende namen gekozen, de baan was in stijl met cowboyhoeden als vlag in de holes en bij de tees de Amerikaanse vlag. Sommige spelers gingen met cowboyhoed door de baan en een passende halsdoek om. Ennnn shotgun..... start met een knallende revolver!

Ondertussen waren er ook andere bezigheden. Op de driving range, werd hard, eigenlijk hééél hard  gewerkt om de targets te plaatsen en de bakplaat weg te halen. Gelukkig was het heel mooi weer waar iedereen van kon genieten. Onze eerste prijzen hebben we samen met de winnaars van de tweede prijs omgezet voor nacho's, met gesmolten kaas en sausjes, voor de hele groep, met dank aan de horeca!
Wedstrijdcommissie en alle anderen bedankt!!

Groeten,
Calamity Jane en de Daltons