Herenmiddag 30 juli

Verwend met weer een zonovergoten maandag mochten wij van Bert himself, met 20 heren (alhoewel u denkt: er waren toch ook gewone mannen bij?) heerlijk de baan in. Welnu onze flight met zeker 4 heren, tenminste als ik mijzelf iets hoger kwalificeer hoor ik erbij, met Roy Bihari en twee Jannen t.w. Jan Koppen en Jan Verhagen mochten van 2 afslaan.
Best een leuke hole om te starten, en…..we hadden het gezellig!

Roy, een bijzonder heerschap, al zou het een meerwaarde zijn, als hij ook met zijn flight-genoten even wat zou willen napraten en de uitslag (die krijg je er niet van) zou willen afwachten.
Jammer!! maar je kunt ook niet alles hebben. Het was al mooi weer.
Met de Jannen in de baan moet je toch een beetje op je tellen passen. Jan Koppen, tijden niet gezien, kreeg me toch een kruiwagen slagen mee. Maar wat later bleek terecht. Jan Verhagen neemt volgende keer een langere aanloop. Gelukkig ging de tweede ronde beter.

De uitslagen

Birdies 7 in totaal: Bert de Haan, Harrie Pannekoek, Jan Koppen, Roy Bihari.
Alleen Koos Tipker had een heel bijzondere, hij was gecombineerd met een neary die echt niet beter kon. Chapeau Koos. Ikzelf mocht er twee noteren.

De eind uitslag: Koos op plek 3 met 34 punten, Driekes op 2 met 36 punten en Ferdinand ook met 36 punten maar met een lagere handicap.
Allen dank en tot 13 augustus. Ruim voor het externe toernooi in Winkel op vrijdag 24 augustus.
U wilt toch allemaal wel eens een dagje Winkelen. Misschien heeft Gerhard wel een generale aanbieding of een uitverkoop stunt in “zijn Winkel”. We zullen het zien!!!!

Groet,
Ferdinand Vermeulen