Drukke instuif

27 Instuivers gingen op 9 mei de baan in. Niet echt druk dus.
Maar de drukte kwam van allerlei jonge vogels op de baan: de scholeksters hebben het nest verlaten en stappen met twee kuikentjes over de baan, moeder eend probeert haar kinderschare bij elkaar te houden en die schattige kleine meerkoetjes met rode snaveltjes worden door hun ouders gevoed.
De zwanen broeden nog rustig verder…

De T van
Thea van Gelderen kwam met een grote zak met T ballen: de T van Ton Beukenboom. Ton is jaren lid geweest van de Golfvereniging. Ton kon met zijn grote handen grote hoeveelheden ballen opscheppen uit de sloot. Ton Beukenboom is er niet meer en Thea probeert voor alle golfballen van Ton een goede bestemming te vinden.
Op het programma stond de Jokerwedstrijd. Iedereen mocht een T bal van Ton uitzoeken. Dit werd nu de Toverbal in plaats van de Jokerbal.

De uitslag
Er werd maar één birdie geslagen: door Jo Suwarganda.
Opnieuw geen neary door de dames. Bij de heren legde Ferdinand Vermeulen de bal het dichtst bij de pin en kon hij drie ballen (met dank aan Tjerk!) aan zijn verzameling toevoegen.

Dames:
1.  38 punten  Tiny Scholten