Open Golfdag 6 mei!

Op deze dag hopen wij een hoop mensen te mogen te ontmoeten die de stap durven wagen eens een kijkje te nemen op onze mooie accommodatie. Om dit te bereiken worden op diverse plaatsen flyers uitgedeeld en mensen benaderd om langs te komen. Wij willen jullie ook vragen om goed om je heen te kijken en mensen over te halen bij de golfbaan langs te komen.

De Open Golfdag op 6 mei geeft mensen ook de kans om de eerste golfbal te slaan en meer te weten te komen over golfen. Daarnaast zijn alle golfers die al tijden niet hebben gegolfd ook van harte welkom om de draad weer eens op te pakken.

Zo kan je deelnemen aan een gratis golfles (inlooples), welke ieder halfuur zal aanvangen.

Ook zijn er activiteiten voor jong en oud, zoals gratis 9 holes lopen met ervaren leden van de Golfvereniging en op de jeugd afgestemde clinics.

Deze open dag is ook min of meer de start van de horeca op ons complex. De gemeente heeft toegezegd alles in het werk te stellen om alle vergunningen rond te krijgen. Natasha Verheij en Jos Mooij, eveneens uitbaters van het Wapen Van Diemen in Diemen hebben de taak op zich genomen de exploitatie te verzorgen.

Op deze dag wordt je verwelkomt met een heerlijk kopje koffie en een Weespermop. De vereniging zal zich ook presenteren en proberen de aanwezige te interesseren om speelrecht te nemen en lid te worden van de vereniging.

Kortom een dag om naar uit te kijken, waarbij wij hopen dat onze vaste leden in grote getalen aanwezig zullen zijn om de dag tot een succes te maken.

Geplaatst op: 30-04-2018