6e Herenmiddag 4 september

Op een prachtige nazomerdag werd alweer de 6e Herenmiddag van 2017 gehouden. En dit met slechts 15 deelnemers. Is september dan echt een senioren vakantiemaand geworden?

De spelvorm was dit keer driebal strokeplay max 5 met volledige hcp verrekening. Voor onze spelleider Bert de haan een makkelijke indeling met 5 x een driebal, met een hole er tussen dus…lekker doorlopen.

Birdies: Roy Bihari, Roy Bihari, Roy Bihari (durfde zich niet meer te laten zien vanwege de leeg rakende ballen zak), Aloys Kroese, Ferdinand Vermeulen en …….Kees Eitjes. In de wandelgangen werd nog gemompeld dat de birdie van Kees (hole 17) een halve Eagle zou zijn geweest maar…helaas.

De neary was voor alleskunner Sam Kalule, die tevens de afgetekende dag winnaar werd.

Wel moet ik vermelden dat de andere flights al lang en breed aan de cola en de tomatensap zaten (ja ja dames daar kunnen jullie nog wat van leren, wij kennen onze verantwoordelijkheid), toen we nog steeds de flight met Sam, Ferdinand en Rolf mistten. Liepen zij misschien 27 holes om de slechtste 9 weg te strepen? Enfin, toen we eraan dachten een verzoek van vermissing te bewerkstelligen kwamen ze ineens binnen geslopen.

Maar het resultaat van hun flight mag er dan ook wezen.

De uitslag

1.    52 slagen  Sam Kalulé
2.    58 slagen  Ferdinand Vermeulen
3.    59 slagen  Wim Vinju
3,5  59 slagen  Paul Baarbé (hoger hcp)

Ps. Sam een kleine tip! Neem de volgende Herendag verlichte ballen mee want het is straks een uur eerder donker. Nee hoor Sam, wij zijn gewoon jaloers op jouw vorm en talent momenteel, dus verdedig je titel straks met verve en plezier.

Wel hopen we de laatste Herenmiddag op een veeeeeel grotere opkomst. Bert gaat er een extra tintje aan geven en wil graag de titel spelleider houden in plaats van dat het spellijder wordt.

Tot de volgende!

Paul Baarbé