5de Golf Bridge Toernooi 2017

Onder ideale weersomstandigheden organiseerde de Golfvereniging Weesp op zaterdag 15 juli het 5de Golf/Bridge Toernooi. Tegen de achtergrond van een nog steeds gesloten clubhuis speelden 28 golfers op de door de vrijwilligers perfect geprepareerde baan een 18 holes wedstrijd met als winnaar Ferdinand Vermeulen.

Na een gezellige lunch streden 36 bridgespelers (waarvan 15 golfers) in koppels om de eer in de clubtent. De dames Lody Schiereck en Pum Heijnis van Bridgeclub Stay Men waren het winnende paar.

De wisselbeker voor de sterkste exponent van ‘mens sana in corpore sano’ (bridger/golfer) staat voor een jaar op een prominente plek bij Beat Scheidegger.
Ook dit evenement was weer een demonstratie van de tomeloze inzet van de leden van de, ondanks adverse omstandigheden, bloeiende Golfvereniging Weesp.

Beat Scheidegger

Bekijk de foto's