Overjarige Jeugd Competitie (OJC)

De OJC gaat de buiten de deur! Dit jaar zullen vier van de vijf OJC-wedstrijden op de grote baan gespeeld worden. Welke banen, dat vertellen we nog niet, maar dat het leuk gaat worden staat wel vast.
De laatste OJC in september wordt op Golfbaan Weesp gespeeld en afgesloten met een barbecue. De gekozen banen liggen binnen één uur rijden van Weesp. De spelvorm is stableford. Voor de wedstrijden worden door de organisatie de starttijden en de prijsuitreiking geregeld. Als je wilt blijven eten kan er uiteraard gewoon gebruikgemaakt worden van de beschikbare faciliteiten op de betreffende golfbaan.

Wedstrijddagen
Zaterdag 16 april
Zaterdag 14 mei
Zaterdag 4 en 5 juni (OJC Getaway)
Zaterdag 2 juli
Zaterdag 30 augustus
Zaterdag 17 september

Wedstrijdvorm
Stableford

Via de website SoGolf

Inschrijfgeld
€ 10,- p.p. exclusief greenfee

Deelnemers
Alle leden met handicap 45 of lager. Het beschikbaar aantal starttijden is afhankelijk van de mogelijkheden op de baan waar gespeeld wordt. De Overjarige Jeugd Competitie richt zich op de golfer in de leeftijdscategorie 25-65 jaar.

Wedstrijdleiding
Hans Schouten, Tim Gorter en Shirley Rozendaal