OJC Getaway

Een begrip!  Zo kunnen we de jaarlijkse Getaway inmiddels wel noemen.

De Getaway is ons tweedaagse uitje naar een grote baan. Elk jaar weer een weekend vol golfplezier en - net zo belangrijk - veel gezelligheid.

2022 is nog niet duidelijk, we gaan dit rond december weer proberen te regelen.

Het arrangement is meestal het volgende:

- Koffie/thee & wat lekkers bij aankomst
- Twee maal greenfee 18 holes
- Twee maal lunchpakket
- Twee maal drankje & hapjes bij hole 19
- Drie gangen diner
- Overnachting
- Ontbijt
- Leuke prijzenpot

De Getaway wordt georganiseerd voor iedereen die zich in de OJC doelgroep voelt vallen (20 - 65 jaar), met een handicap van 45 of lager. Heb je een hogere handicap, dan graag even in overleg met ons.

Op beide speeldagen hebben we een blok met aaneengesloten starttijden zodat we achter elkaar kunnen starten. Zaterdag tijdens het diner en zondag na het spelen volgt er natuurlijk een prijsuitreiking, waarbij voor de zaterdagwedstrijd nog extra prijzen te verdelen zijn voor de longest en de neary.

Tijdig boeken is voor de Getaway noodzakelijk in verband met de beschikbaarheid van het hotel. Tot eind maart houden zij het hele hotel voor ons vrij, daarna is het inschrijven op basis van beschikbaarheid. Wees er dus snel bij, want je wilt het sowieso niet missen. De Getaway heeft immers niet alleen de G van Golf maar zeker ook van Gezelligheid!

Extra's reserveren? Dat kan ook. Zoals elk jaar zijn er ook nu weer spelers die graag een dag eerder aankomen en/of een dag langer willen blijven. Extra greenfee's zijn door ons te regelen, evenals een buggy.

Meer weten over de arrangemenstkosten en mogelijkheden? Mail ons op ojcweesp@outlook.com!

Het sponsoren van de OJC Getaway is toegestaan!!  :-)

OJC