Alweer de laatste

Het was vandaag alweer de laatste Herenmiddag van dit jaar. De uitslag van vandaag zou niet meer meetellen voor de einduitslag. Ondanks regenachtige omstandigheden was er een goede opkomst.
Starten op hole 5 is niet makkelijk en een extra wandeling heen en terug. Samen met Wien Philips en Wilfried Meun een gezellige flight.  Eindelijk ging het vandaag eens allemaal de goede kant op. Het golfballetje ging 18 holes mee en dat is meestal een goed teken. Met twee birdies kwam de eindoverwinning voor vandaag in zicht. Dat bleek later te kloppen.
Ook Kees Eitjes had twee birdies en eindigde vandaag in de topdrie. Hij had ook de neary op hole 7. Totaal vielen er zeven birdies vandaag. Ik heb helaas geen gegevens ontvangen van wie de overige birdies hadden en ook niet van wie nog meer in de topdrie stond vandaag. Dit waarschijnlijk vanwege de drukte omdat de prijsuitreiking van alle Herenmiddagen dit jaar er meteen achteraan kwam. Mijn excuses daarvoor.
Na de prijsuitreiking kregen we een heerlijk broodje hamburger en een consumptie. Dank voor de organisatie van deze Herenmiddag en de horeca voor de goede verzorging.

Arnold Reinen

Geplaatst op: 10-10-2022