Een hele fijne flight

En weer was het een prachtige maandagmiddag. Hoewel een dag na het Weester Open waren er toch nog 21 deelnemers op komen dagen. Het introductie praatje gaf aan dat er stableford werd gespeeld zonder bijzonderheden. De neary stond op hole 1 en 10. Er werd bovengemiddeld gescoord. Veel deelnemers wisten meer dan 30 punten te verzamelen. Maar op hole 1 en 10 blijkbaar niet want de neary-prijs kon niet worden uitgedeeld.

Birdies vielen er wel! Sjoerd Bron en Johan Scholten hadden er allebei 2. Peter Jager, Arnold Reinen en Charly IJfs hadden er 1. Alleen Peter Jager wist, mede door zijn birdie de top 3 van de dag te halen.
Deze top bestond uit
1. Willem Roggeband
2. Peter Jager
3. Michiel Hiemstra

Het was een prima middag met dank aan Wim Vinju en Paul Baarbé die alles weer goed hadden geregeld. Voor mij persoonlijk een bijzondere middag omdat het al weer lang geleden was dat ik een goede ronde heb gelopen en bovendien in de prijzen ben gevallen. Michiel Hiemstra (2e) en Coos de Nijs, bedankt voor de fijne flight.

Willem Roggeband

Geplaatst op: 30-08-2022