Winnaars juni

In de maand juni zagen we iets minder Texas Scramble kaartjes in de brievenbus van de Wedstrijdcommissie dan we gewend zijn. Maar dat neemt niet weg dat op díe kaarten dan wel weer hele mooie scores stonden.
De winnaars zonder handicapverrekening moeten hun rondjes wel blijven lopen om de calorieën van de bitterballen weer kwijt te raken. Frans Post, Erik Hansma en Sander Rensen wonnen ook deze maand, dit keer bereikten zij hole 19 na 51 slagen.
Het viertal Joost Leijten, Monica Jenster, Jacques en Marian Verasdonck moest na aankomst nog even rekenen. Na handicapverrekening bleven er slechts 39 slagen over, chapeau.
De winnaars ontvangen binnenkort de bekende borrel/bitterbal voucher.

Ook meedoen? Dat is zeer eenvoudig. Haal de speciale Texas Scramble speelkaart op bij de receptie en speel wanneer en met wie je maar wilt dit leuke spel. Hoe? Dat lees je nog even hier. Na afloop de eventuele handicapverrekening zelf invullen en de kaart deponeren in de brievenbus (rechts van het kantoortje van Gerhard/Friso, in het clubhuis) en de rest regelt zich vanzelf.
Veel plezier!

Namens de Wedstrijdcommissie,