Midzomer en echt zomers ook nog

Dus op naar de Midzomeravondwedstrijd met een volle bak, 36 deelnemers.
Ik werd ingedeeld samen met Roy Bihari en we speelden met Coos de Nijs en Jaques van Vessem in de flight.
Het was echt geweldig weer om te golfen en de ballen vlogen als vogeltjes, in ieder geval bij ons, veel par’s en zelfs een biodiesel.
Jaques sloeg alsof hij 50 jaar jonger was, Coos speelde dit keer (vlgs hemzelf) als een krant en dat was zonde, maar het ging gelukkig niet ten koste van de gezelligheid.
Roy deed zijn uiterste best en na wat Sangria en een hamburger, kon het niet meer stuk en kwamen we met een mooie score thuis, maar we verwachten eigenlijk niet dat we gewonnen hadden omdat er ook een 6 en een 5 op de kaart stonden.
Eerst werd de neary bekend gemaakt en die was voor Silvia van der Laan-Versteeg.
De 3e prijs ging naar Yvonne Tuin en Willem Demper met 69 slagen.
De 2e prijs naar Astrid en Albert Drent met 67 slagen.
En Roy en ik hadden 1 slag minder en mochten dus op de foto.

Heel goed geslaagd toernooi, dank aan de organisatoren.

Max Dolfin

Bekijk de foto's