Golfseizoen start met aktie voor Oekraïne

Ondanks dat 'april doet wat hij wil', maken wij ons op voor de start van het golfseizoen. Als vanouds beginnen we met het Voorjaarstoernooi dat gespeeld wordt op maar liefst twee dagen: zaterdag 9 en zondag 10 april.

Terwijl wij ons in vrijheid kunnen bewegen en kunnen genieten van alle leuke dingen in het leven – zoals golfen – is er elders in Europa een afschuwelijk oorlog gaande. Ook wij als vereniging willen ons steentje bijdragen voor de mensen die op de vlucht zijn en alle hulp kunnen gebruiken. Daarom hebben we besloten om het Voorjaarstoernooi in het kader van giro 555 te houden.

Aktie
Van het inschrijfgeld van de deelnemers aan het toernooi wordt een kwart gereserveerd. Daarnaast draagt de golfvereniging een bedrag van € 250,- bij. Het hapje en drankje blijft, maar zal gedeeltelijk gesponsord worden door de horeca. Tevens zorgen we voor een collectepot waarin vrijwillige bijdragen kunnen worden gedaan, ook als je niet deelneemt aan het toernooi.

Dus hoe meer deelnemers, hoe meer we kunnen ophalen. Op zaterdag 9 april zijn er nog plaatsen vrij, dus schrijf je snel in, zodat we een volle bezetting hebben. Speel je niet? Kom dan toch vooral even langs om een donatie te doen.

Tot ziens op het Voorjaarstoernooi!

De Wedstrijdcommissie

Geplaatst op: 02-04-2022