Met twee flights de baan in

Na een zondag met storm en regen was het maandag om 13.00 uur prachtig weer. De opkomst viel met acht deelnemers wat tegen. Wedstrijdleider Coos de Nijs stelde twee flights samen en enthousiast werd er afgeslagen. Barry Jaspers en Michiel Hiemstra scoorden meteen een par ondanks de harde, dwars op de baan staande westenwind. Coos en ik vonden het niet nodig onze talenten meteen zo nadrukkelijk te etaleren en deponeerden onze ballen in de slootrand en struweel, wel zo rustig. Na bemoedigend te zijn toegesproken: 'stevig staan en slag afmaken', speelden we verder met vaak redelijk resultaat. De andere flight speelde ook naar tevredenheid en er werd zelfs ondanks de moeilijke ondergrond, een birdie gemaakt. De prijsuitreiking onder het genot van een hartversterking verliep zodanig gezellig dat eigenlijk iedereen de morele winnaar werd en een, door de ander ingelegde bal, ontving.

Fred Winnubst

Uitslag
1. Fred Winnubst (door hoge handicap!)
2. Michiel Hiemstra
3. Barry Jaspers