Lage temperaturen

Op zaterdag 15 januari beloofde het een mooi toernooi te worden met een lage temperatuur, een fris windje en een uitdagende baan! Samen met mijn flightgenoten Iwan Pinas en Sander Rensen, begonnen we op hole 6 en het was even inkomen, maar iedere volgende hole ging net weer wat beter dan de vorige. Complimenten voor de baan want ondanks de omstandigheden lag die er goed bij, vooral de greens waren erg prettig! De grootste uitdaging zat in de approaches en chips, die varieerden van veel te kort tot veel te lang.

Tussen hole 9 en 10 kregen wij nog een heerlijke chocomel met rum en slagroom aangeboden terwijl we onze koude handen even konden opwarmen bij het vuur. Dit was wel nodig want na paar uurtjes lopen waren mijn vingers toch wel aardig afgekoeld. Vervolgens gingen we door met de laatste 5 holes en het was mooi om te zien dat zowel Iwan als Sander een birdie wisten te scoren! Voor mij zat dat er helaas niet in maar met een score van 36 stablefordpunten was het een prima rondje!

Graag maak ik ook van deze gelegenheid gebruik om de toernooi-organisatie hartelijk te danken voor hun tijd en dat ze in de kou dit mogelijk maken! Verder wil ik natuurlijk ook Slijterij Overmars vriendelijk bedanken voor de twee heerlijke flessen wijn!

Hopelijk zie ik jullie allemaal op 5 zaterdag februari voor de volgende Wintercompetitie! Tot dan!

Humphry van Asdonck

Uitslag