Lekker bezig

Tussen een menigte in Schotse rokjes (nazit van een eerder toernooi) en onder een nog aarzelend zonnetje starten we om twee uur enigszins gereshuffeld met 28 deelnemers.
Vier holes gespeeld, drie keer par; lekker bezig.
De zon wint definitief, het wordt warmer. Flightgenoot Jan V.: had ik maar een korte broek aangetrokken, speelt toch lekkerder (het is niet zijn dag).
De baan is in prima conditie, ik ook: 32 slagen na negen holes.
Flightgenoot Jan K. is op weg naar een top-drie klassering, maar scoort op hole 8 helaas een 8.
Afijn, het wordt een lucratieve middag, zie de uitslagen.
Opmerking Henk Steffens: een keer per jaar laten we de penningmeester winnen, is goed voor het budget van de Wedstrijdcommissie.
Wordt nog onderstreept door de 30 cent korting voor de penningmeester op het startgeld.
Wederom een geslaagd en gezellig toernooi. Uiteraard hulde voor Ilse Oltmann en Bert de Haan voor de organisatie.

Beat Scheidegger

De uitslagen
Aanmoedigingsprijs
Dames: Sylvia van der Laan