Mooi resultaat

Afgelopen woensdag, 11 augustus, was weer het belangrijkste clubtoernooi van de week op Golfbaan Weesp. Met gunstige weersomstandigheden en 34 enthousiaste deelnemers gingen wij om 10 uur met negen flights van start. Ik was ingedeeld met die gezellige deelnemers en we hebben geweldig genoten van de prachtige baan. Daarbij had ik ook nog het genoegen om een mooi resultaat te behalen! Niet zo mooi als Wien Philips, die de vorige week de stoutste droom van elke golfer beleefde, want een echte 'hole-in-one' viel hem ten deel! Volkomen terecht werd Wien nog even op het schild getild en werd aan hem een leuk presentje en een flesje bubbels overhandigd. Nogmaals van harte Wien!!

Persoonlijk kijk ik nu alweer uit naar de volgende ronde en hopelijk kunnen wij weer rekenen op een zelfde opkomst!

John van Ravenstein

Uitslagen
Birdies: Marjolein Bosman (2), Corry Brandt (1), Gert Wijman (2) en Wim van Engelenburg (1)
Neary: Dames: Marjolein Bosman, Heren: Wien Philips