Een beetje herfst

Woensdag waren we precies 6 maanden verwijderd van de kerst. Daarom dat het misschien deze dag nog beetje aanvoelde als de herfst. Maar gedurende ochtend knapte het op en werd lekker weer om balletje te slaan. De opkomst 19 leden en die waren weer mooi verdeeld over de baan. Ik mocht de wei in met Koos Tipker en Durk Jager. Hij had speciaal voor deze dag een korte broek aangetrokken. Wat voor hem resulteerde in de aanmoedigingsprijs. Mij is nog niet duidelijk vanwege de korte broek of zijn spel? Moet ik nog maar eens vragen.

De resultaten
- Zeven birdies, waarvan twee voor Peter Roest.
- De neary werd gender-neutraal op hole 2 gezet en werd drie keer verbeterd en uiteindelijk gewonnen door Wim van Engelenburg.

Er deden vier dames mee. En die hebben allemaal gewonnen.

Bij de heren:
1. Driekes van der Weert 39 stableford pt.
2. Sjoerd Bron  35 stabelford pt.
3. Paul Baarbé 35 stableford pt.

Met dank aan Koos Tipker en Wil van Horssen voor het organiseren van weer een leuke Instuif.
Kom eens meedoen aan deze gezellige activiteit.

Driekes van der Weert

Geplaatst op: 02-07-2021