De eerste instuif van 2021

Wil en ik waren toch een beetje nerveus. De eerste instuif in 2021. Het was wel prachtig weer, maar zou de gang naar de golfbaan op woensdagmorgen nog wel in het patroon passen? Ja hoor! Een start met 33 instuivers. Ook de voorzitter Hans Schouten en TC man Henk Steffens gaven acte de présence, maar golfden deze keer nog niet mee.

Voor iedere deelnemer een versnapering in het kader van het 25 jarig bestaan van de vereniging.
De baan lag er fantastisch bij, dus de resultaten moesten wel komen.

Vandaag gewoon Stableford  met de nearies op 1 en 2. Ik ging de wei in met Martin Scholten en Paul Baarbé. Paul speelde heel apart: op de makkelijkste hole wat gerommel, op de moeilijkste allemaal parren. Martin speelde als vanouds: vaak ver, meestal niet zo recht, maar op de laatste hole (nr. 7) een mooie par. Ik begon goed, maar allengs werd het toch wat minder.
Na  afloop voor iedereen een versnapering aangeboden door de vereniging.

De uitslag

Birdies: Wies Suwarganda, Peter Roest, Tiny Scholten, Driekes v.d. Weert, Sjoerd Bron 3x.

Neary
Heren: Hans Graas
Dames: Wil van Horssen

Dames:
1  44 punten  Marjolein Bosman
2  40 punten  Tiny Scholten
3  36 punten  Marianne Verasdonck

Heren:
1  39 punten  Sjoerd Bron
2  38 punten  Peter Roest
3  38 punten  Ben Bruggeman

Volgende week weer goed weer, we maken er weer een gezellige instuif van.

Koos Tipker

Geplaatst op: 09-06-2021