Dubbel Fun!

Op de tweede Damesmiddag van dit seizoen was het weer tijd voor de funwedstrijd. Omdat het organisatieteam Yvonne en Gea (achternamen weet men nu wel) nog even op stoom moeten komen voor wat betreft de originele ideeën voor funwedstrijden zoals in vorige seizoenen, hadden zij zich er ditmaal met een ‘Jantje-van-leiden’ vanaf gemaakt ofwel, we speelden een Texas Scramble wedstrijd.

Voor deze middag hadden zich 24 dames ingeschreven en die werden weer in gezellige flights gepuzzeld. Na de hele vervelende coronapauze en een aantal weken minstens zo vervelend weer, werden wij vandaag beloond met een stralend blauwe lucht, een heerlijk windje en een prima baan. Zo werd het dus dubbele fun! Ook mochten we weer starten met

In mijn flight Margareet Stevens, Marian Verasdonck, Aaltje Snijders en uiteraard ikzelf. Leuk en ontspannen gespeeld. Hier en daar een misslag, maar dat werd dan weer door de flightgenoten keurig opgelost door een goede putt of chip. Optimist Margareet ging zelfs zover door bij een redelijk moeilijke putt te roepen 'die schuif je er toch even in' en dat deed ze dan ook. Hilariteit alom. Dat werd voor de volgende moeilijke putts dan ook de slogan en lukte nog een paar keer.

De prijs voor de beste score was voor de flight van Lony de Wit, Loes Philips, Sylvia van der Laan en Lida van Oostveen. Zij zetten 60 slagen op de scorekaart (zonder handicapverrekening) Toch wel trots om te vermelden dat mijn flight met 61 slagen net achter het net viste.

Het prijzenpakket was weer op Texaanse leest geschoeid. (Nacho’s, dipsaus, fles Desperadobier en voor de liefhebbers borrelnootjes. Op een zonnig terras weer een heerlijke nababbel, biertje en bitterballetjes erbij, wat wil je nog meer. Weer helemaal geslaagd! Tot de volgende keer.

Gea Noë

Geplaatst op: 08-06-2021