Weesper Texas Scramble weer begonnen

Nu de coronamaatregelen wat milder worden en een groot gedeelte van de leden intussen een of twee prikken heeft gehad, is ook de Texas Scramble competitie weer losgebarsten. De flight bestaande uit Jean Paul en Max van Grinsven en Peter en Josien Roest wisten met een score van 53 bruto en 39 netto de beste score van de april neer te zetten. In mei zette de flight van Erik Hansma, Sander rensen, Jos Mooij en Frans Post met een score van 49 slagen zonder handicapverrekening de laagste score tot nu toe neer. Het Jubileum Commissie-team bestaande uit Monica Leijten, Gea Noë, Paul Baarbé en Hans Schouten behaalde in mei een score van 39 met handicapverrekening. Alle winnende teams hebben intussen hun prijs (hapje en/of drankje op het terras) intussen ontvangen.

Heb je ook eens zin om een rondje Texas Scramble te spelen? Aan de linkerkant van de receptiebalie hangt een rekje met speciale Texas Scramble kaarten. Lever deze na afloop in in de brievenbus of maak een foto van beide kanten van de scorekaart en app die door naar de organisatie. De tussenstand wordt regelmatig geüpdate en is zichtbaar op het mededelingenbord van de golfvereniging op de lockerruimte.

Spelregels Weesper Texas Scramble

Geplaatst op: 07-06-2021