Verscherpte Coronaregels

Er is na de persconferentie van premier Rutte vorige week meer duidelijk geworden over de uitwerking van de nieuwe maatregelen i.v.m. de zich weer uitbreidende coronabesmettingen.

Met ingang van 9 augustus 2020 is het verboden een samenkomst in de brasserie of het buitenterras te laten plaatsvinden zonder de bezoekers vooraf of bij aankomst te laten reserveren, de gezondheid van de bezoekers te verifiëren, de bezoekers een plaats toe te wijzen en de bezoekers te vragen hun contactgegevens beschikbaar te stellen en toe te stemmen voor een onderzoek door de GGD. De door de GGD gewenste gegevens staan al in de starttijdenlijst, zorg er dus voor dat ook het email adres en het telefoonnummer ingevuld is. Voor personen die niet in de starttijdenlijst staan komt een aparte lijst te liggen waar de gegevens op ingevuld moeten worden.

Als er een uitbraak plaatsvindt in het clubhuis, dan kan het clubhuis of de golfbaan voor maximaal 2 weken gesloten worden; reden temeer om te zorgen dat iedereen zich aan de regels houdt! De bestaande 1,5 meter regel blijft van kracht.

Lees hier de nieuwe noodverordening

Geplaatst op: 11-08-2020