Werkzaamheden aan de golfbaan

De laatste keer dat ik op de golfbaan speelde, was de baan nat. De modderspatten kwamen tot aan je knieën. Door een afspraak met de eigenaren van de Golfbaan kon ik een kijkje nemen om foto’s te maken. Ik had verwacht dat het er rustig zou zijn. Maar daar had ik mij in vergist. Er waren veel mensen aan het werk. Mensen van golfbaan, de golfpro’s en vrijwilligers. Iedereen was druk bezig. Tot op heden is er veel gedaan. De netten rond de driving range worden gerepareerd. Er zijn paden aangelegd van schelpen en houtsnippers. Ook zijn er bloemperken aangelegd. Rond de afslagplaatsen worden stenen randen gelegd. Dat is makkelijker met maaien. Zelfs de ijsvogels vinden de baan mooi. Ze hebben nesten gemaakt.

De baan is gortdroog, en ziet er mooi uit. Je ziet dat er veel werk is verzet. Als je dit allemaal ziet, sta je te popelen om weer te gaan golfen.
Bekijk de impressie maar.

Jan Bommel

Geplaatst op: 23-04-2020