Maatregelen i.v.m. Coronavirus

Golfbaan Weesp neemt het Coronavirus en het mogelijke overbrengen daarvan zeer serieus. Hierdoor zijn bijeenkomsten en wedstrijden/toernooien van meer dan tien personen in de gehele maand maart afgelast of verboden. De kans is zeer groot dat dit ook voor de maand april gaat gelden.
De golfbaan is tot nader order geopend volgens de reguliere openingstijden. Wel wordt geadviseerd om in flights van maximaal 2 personen de ronde te lopen. Ook wordt dringend geadviseerd om vooraf en achteraf de ronde, hetgeen gewoon is in de golfsport, geen handen te schudden en kan beter ook ander lichamelijk contact vermeden worden.

Golflessen en horeca
De golflessen gaan tot nader order ook door. De golfschool Weesp is hierin leidend. tjerk@golfschoolweesp.nl
De horeca op de golfbaan is tot nader order ook open en hier worden zoveel als mogelijk hygiënische maatregelen genomen. Bar Brasserie Golfbaan Weesp is met betrekking tot opening/sluiting leidend. www.brasseriegolfbaanweesp.nl

Verder verwachten we dat een ieder zelf de noodzakelijke hygiënische maatregelen neemt en bij enige vorm van verkoudheid, hoesten, kortademigheid en andere symptomen die kunnen duiden op het Coronavirus thuis te blijven.
Voor actuele informatie verwijzen wij naar onze website www.golfweesp.nl of door telefonisch contact op te nemen: 0294-269057.

Geplaatst op: 15-03-2020