Najaarstoernooi 27 oktober

Starten in de ochtend, dat was nieuw voor ons. Maar mede door de wintertijd waren we er toch. Hoewel de baan best nat was mochten we met de trolley in de baan. Gelukkig maar. En een voordeel was dat je mocht plaatsen en je balletje schoon maken, natuurlijk in de andere volgorde.  Wij: Hans van Santen, Driekes van der Weert, Bram v.d. Burg en ondergetekende, waren de enige vierbal en dat gaf soms wat oponthoud. We zien de bal landen, maar vinden hem nooit meer, wat een bagger. Mijn ballen gaan gelukkig niet zo hoog dus daar had ik geen last van.

De middageditie kon op tijd starten en wij zaten heerlijk te genieten van een kop soep en een broodje. Het was heerlijk golfweer, in het begin wat fris maar later toch gewoon lekker.

Kortom heerlijk spelen.

De uitslag:

Ochtendsessie         Middagsessie

Neary heren
Ben Bruggeman       Jeroen Aukema

Neary Dames
Monica  Leijten         Loes Philips

Heren
Ochtendsessie                  Middagsessie
1. Marcel Klaassens (31)   Jeroen Aukema (33)
2. Joost Leijten (29)            Bert de Haan (28)
3. Sjoerd Bron (29)             Sam Kalule (28)