Seniorentoernooi 55+

Op zaterdag 17 augustus was het weer zover dat de 'oudjes' van onze club bij zowel de dames als de heren de golfclubs mochten kruisen. In totaal hadden zich 40 deelnemers daadwerkelijk bij Bert de Haan en Kees Braam gemeld om te gaan starten. Het was een shotgun start verdeeld over 10 flights van 4 personen en ik had het grote geluk dat ik bij 3 dames in de flight was ingedeeld. En wát voor dames, allemaal oud-kampioenen, te weten Vrony van Veen, Tiny Lammen en Loes Philips. Zij brachten mij tot grote hoogte en dat gold zowel voor de golfballen als voor het eindresultaat, en vooral niet te vergeten, de gezelligheid. Kortom een wereld-flight en dat was aan het eind te zien in het resultaat (Bekijk de uitslag).

Hoewel de er toch regelmatig donkere wolkjes over ons heen trokken was Pluvius ons toch redelijk gezind en kwamen we redelijk droog aan op hole 18.
De organisatie was prima geregeld door Bert en Kees en ook de catering was prima in orde. Kortom een prima dag met goede resultaten en goede verzorging.

De uitslag was als volgt:

Birdies
Marjolein Bosman, Ad de Rijk, Wim Vinju, Gert Wijman (1x) en Martin Scholten (2x).

Neary
Dames: Marjolein Bosman
Heren: Jos Smeehuijzen

Uitslag Dames
1. Wies Suwarganda, 51 slagen
2. Tiny Lammen, 52 slagen
3. Loes Philips, 53 slagen

Uitslag Heren
1. Martin Scholten, 49 slagen
2. Wien Philips, 51 slagen
3. Kees Braam, 52 slagen

Dames bedankt voor de gezelligheid en stimulans.

Martin Scholten

Geplaatst op: 21-08-2019