Balletje-balletje 8 april

Maandag 8 april de laatste Balletje van het seizoen. Helaas heb ik een deel niet kunnen meemaken door een complete verkeerschaos op de A9. Zodoende ingestroomd in de flight van mederegelaar Bert op hole 7. Mijn komst heeft een compleet verkeerde uitwerking op Peter Griffejoen, Wim Vinju en Bert de Haan. De scorekaarten zagen er tot op dat moment nog keurig uit, maar na mijn komst komt de ene na de andere streep op de kaart. Ik zal het niet meer doen.
Ook deze maandag is het weer om door een ringetje te halen en de truien worden in de tas gestopt. Dat komt na afloop niet zo tot uitdrukking in de score. Een winnaar met 32 punten stableford valt wat tegen.

Concluderend hebben we de winter toch nog lekker door kunnen spelen. De opkomst blijf ik wat mager vinden met een gemiddelde van 10 tot 12 deelnemers met een uitschieter op de laatste dag: 18 deelnemers.

Er zijn maar twee birdies geslagen en wel door Paul Baarbé en Lucas Mooij.
De neary is (komt ie eindelijk een keer) voor Wilfried Meun.

Uitslag
1. Ferdinand Vermeulen met 32 punten dus 9 ballen
2. Gerard Stevens met 28 punten dus 6 ballen
3. Aloys Kroese met 27 punten dus 3 ballen

De door Ferdinand beschikbaar gestelde 3 ballen gaan naar de laatste van vandaag Adri de Kok.

Ergens in oktober gaan we weer een poging wagen.
Fijne zomer met veel wedstrijden en toernooien namens Bert en mijzelf.

Kees Braam

Geplaatst op: 10-04-2019