C-competitie 5 april

Je kunt je als gastvrouw c.q. gastheer geen mooiere start bedenken. Wij waren in afwachting van – jawel! – 4 teams uit het 'buitenland'!
Onthaald met koffie en diverse lekkers. En met het bestelde mooie weer kwam alles op tijd binnen. Ook kwamen er wat bekende snuitjes langs, met de nodige anekdotes uit het verleden.
Onze gasten, t.w. Oegstgeest, die heel trots hun enthousiaste verhaal vertelden over hun zelfwerkzaamheden bij het ontwikkelen van hun nieuwe baan en accommodatie.
Ook de Kievieten uit Wassenaar meldden zich. En dat midden in het broedseizoen...
Concordia uit Delft, ook niet gering, kwamen bij Bert de Haan voor de scorekaarten.
Het vierde team was onze naaste buur, t.w. Spandersbosch.

De combinaties
Oegstgeest tegen Kievieten en Concordia tegen Spandersbosch.
In beide partijen waren 22 punten te verdelen.

Uitslag
Oegstgeest 18 punten, Kievieten 4 punten.
Concordia 18 punten en Spandersbosch 4 punten.

Met veel waardering voor horeca, golfbaan en organisatie keerde men rond 14.30 uur, net nog voor de files, huiswaarts.
Oordeel: een geweldige competitiedag!

Volgende week zijn wij te gast in Oegstgeest met als tegenstander Spandersbosch.

Tot volgende week,

Ferdinand Vermeulen