Balletje-balletje 25 maart

Wat doe je dan om het een beetje aantrekkelijk te maken voor de 13 deelnemers? Een voorstel om als aanloop naar het seizoen texas-scramble te spelen wordt met meerderheid van stemmen goedgekeurd. Vier flights gaan de baan in en er zit in iedere flight wel iemand die op de hole een redelijke bal neerlegt. Zo krijgt de toch wel stevige wind minder invloed op de individuele score. Je kunt dus af en toe heerlijk wat fout doen zonder dat je je zelf iets hoeft te verwijten. Het wordt toch wel opgevangen door de flightgenoten, hoewel dat niet altijd opgaat.

Na afloop blijkt dat de flight met Kees Eitjes, Bram Beun en Gerard Stevens met een super score van 52 heeft gewonnen. De nummer twee moet met 62 slagen genoegen nemen, dus het verschil is erg groot.
De neary op hole 4 is voor Ferdinand Vermeulen.

Er wordt in april nog twee keer Balletje-balletje georganiseerd.
Aanstaande maandag wordt een pannenkoeken-special gehouden in het clubhuis. We hopen op een grote opkomst!

Kees Braam

Geplaatst op: 27-03-2019