Voorspelling +8 graden

Ijs, sneeuw, hagel en forse vorst. We hadden het allemaal besteld voor het Snerttoernooi op 17 februari.
Maar wie nu naar de voorspelling kijkt ziet een droge dag, 8 graden, weinig wind en weercijfer 7. Reden om het Snerttoernooi af te lasten? Welnee! Dan spelen we maar zonder handschoenen, muts en met één in plaats van drie paar sokken aan.
Inschrijven voor het Snerttoernooi voor volgende week kan via SoGolf of eventueel via wedstrijden@golfverenigingweesp.nl. We spelen 18 holes stableford en sluiten ook bij boven nul gewoon af met een kop heerlijke snert, een snack en passende prijzen. Inschrijfgeld € 7,50 (plus € 15,00 greenfee als je geen jaarkaarthouder bent) en starten doen we om 12.00 uur. Wees erbij!

Astrid Bonefaas

Geplaatst op: 08-02-2019