Prima golfdag!

De verwachtingen waren nat en koud maar uiteindelijk viel het allemaal erg mee. 35 spelers gingen afgelopen zondagmiddag de baan in om de 2e wintercompetitie te spelen. De vaart zat er heerlijk in en na 3 uur was iedereen weer terug in het clubhuis om onder het genot van een hapje, een drankje of een kom snert, na te genieten van een prima golfdag. Tijdens de prijsuitreiking werden de bovenste 5 van de dagranglijst en de winnaar van de neary verrast met een banketstaaf.

De neary stond krap aan op de rechterkant van de green van hole 2, en nadat Erik Hansma als eerste de green wist te raken, was het Driekes van der Weert die op 1 meter de neary-prijs zijn kant op sloeg. De dagoverwinning ging naar Charl Neering, die Kees Braam wist te verslaan door een betere laatste 9 (hole 10-18) te spelen. Ferdinand Vermeulen behaalde de derde plaats, gevolgd door achtereenvolgens Roy Bihari, Astrid Bonefaas en Erik Hansma, die na een prachtige eerste 9 holes de banketstaaf aan zich voorbij zag gaan door de inhaalrace van Roy en Astrid.

Na 2 ronden ziet het birdieklassement er als volgt uit:

Charl Neering 3
Driekes van der Weert 2