Met Tiger & Phil in de baan?

Eind deze week wordt The Match gespeeld, een bijzondere wedstrijd tussen Tiger Woods en Phil Michelson. Waarbij een gokje wagen niet uitgesloten is, de wedstrijd is in Las Vegas.

Dat kunnen wij in Weesp ook. Wij hebben onze 'Tiger' Paardekooper en 'Phil' Hansma die dag in de baan! Op zaterdag 24 november (13.00 uur) spelen wij onze eigen Weesper Match, een stablefordwedstrijd over 18 holes met leuke elementen. Zo is er bijvoorbeeld een 'Beat the Piet' waarbij Pro-Piet de uitdaging met de spelers aangaat.

Inschrijven kan nog, wil je meespelen dan kan je je aanmelden via Proware (digibeten via wedstrijden@golfverenigingweesp.nl). Aankomende woensdagavond ontvang je dan een mailing met alle verdere details voor deze leuke wedstrijdmiddag (late aanmelders krijgen hem nagestuurd).

Je wilt het niet missen! En: al het inschrijfgeld komt ten goede aan de Voedselbank in Weesp, zodat zij in december wat extra's kunnen doen voor gezinnen die dat nodig hebben. Steun ook dit warme initiatief, je hoeft daarvoor alleen maar mee te spelen!
We zien je inschrijving graag tegemoet!

Tot zaterdag.

Astrid Bonefaas & Yvonne Tuin