Wie helpt ons van het Ferdi syndroom af?

Een vreemde kop boven een stukje over balletje-balletje. Maar dat wordt later duidelijk.

Weer een mooie en droge dag en gelukkig hebben 12 spelers de weg naar de baan gevonden (een verdubbeling van vorige week). Zou de oproep van Natasha dan toch hebben geholpen?

Vier flights van drie spelen vandaag stroke-play met de mogelijkheid om een mulligan te gebruiken daar waar nodig. Ook vandaag werkt het weer uitstekend mee. Wel een beetje fris (mag ook wel in november) en weinig wind. Of de mulligan bij iedereen nodig is geweest, weet ik niet. In mijn flight is hij van harte welkom.
En nu even over het Ferdi syndroom. In dit spel heb je de mogeljkheid om een birdie, een neary en voor de eindoverwinning te gaan. En wat gebeurt er vandaag... Ferdinand Vermeulen doet dit allemaal met twee vingers in de neus. Of hij nog niet genoeg balletjes heeft.

Er zijn buiten Ferdinand nog birdies geslagen door Gerard Stevens, Harry Pannekoek, Wim Vinju en Kees Braam.

De einduitslag

1. Ferdinand Vermeulen met 63 slagen

2. Kees Braam met 66 slagen

3. Aloys Kroese met 68 slagen.

Ik doe voor volgende week maandag, inschrijven vanaf 09:30 en starten om 10:00, een oproep om ons van het Ferdi syndroom af te helpen. Vooral dames zijn van harte welkom, nu moest Ilse Oltmann alleen de eer hooghouden.

Kees Braam

Geplaatst op: 06-11-2018