De instuif van 17 oktober

En opnieuw was het schitterend weer. Slechts één keer hebben we niet kunnen instuiven wegens regen. Deze voorlaatste instuif in het kader van bedankjes en nagenieten met een drankje en een hapje.

Maar eerst natuurlijk golfen. Een teamwedstrijd en ook nog persoonlijke toppers.
42 Instuivers aan de bak, waarvan twee alleen de laatste 9 holes, samen in een buggy. Lastig indelen, maar Wil zit daar niet mee. Eén reserve flight en twee van 5. Het team met de hoogste gemiddelde stableford zal de winnaar zijn.

Ik ging met Pita Hoogendoorn, Adri de Wit en Désirée Overdiek (bijna een compleet tennisteam uit vervlogen jaren) de baan in. Heel gezellig en Pita speelde net zoals ze kan tennissen: heel goed.
Redelijk op tijd binnen en heerlijk in het zonnetje aan de overheerlijke versnaperingen. Dank aan de Brasserie!

Het beste team: Paul Baarbé, John de Nooy, Marjolein Bosman en Wilfried Meun, met een gemiddelde score van 30. De persoonlijke kanjers: Kees Braam (37) en Pita Hoogendoorn (35).
En dan de bedankjes: Loes en Wien Philips, Bert de Haan en Thea van Gelderen voor het overnemen van de organisatie bij onze afwezigheid; Sharon voor de prima service vanuit het clubhuis.
De instuiver van het jaar is Roy Bihari geworden. Altijd actief op de baan, trouwe deelnemer en een aangename flightgenoot. De loodzware bronzen golfer voor een jaar bij hem.
Wij werden zelf ook nog in het zonnetje gezet. Paul Baarbé sprak lovende woorden en liet die vergezeld gaan van fraaie bloemen, heerlijke likeur en een cadeaubon van Intratuin. Hartelijk dank daarvoor.

Wij hopen nog een jaartje door te kunnen gaan.
Maar eerst nog volgende week echt de allerlaatste instuif van dit seizoen.

Koos Tipker

Bekijk de foto's