Lekker spelen op 25 augustus

Zoek je op zaterdagmiddag wat leuk gezelschap en een ontspannen (?) rondje golf? Mis dan niet de maandelijkse OJC-dag niet. Afgelopen zaterdag was het ook weer zover, en zonder het voorspelde onweer speelden we een eclectic-wedstrijd. Niet zomaar 2x de 1e negen zoals vaak gebruikelijk is, maar 2x de lastigste tee's. Omdat verbetering in het tweede rondje goed mogelijk was, waren de scores ook prima. Droog en op tijd waren we weer op hole 19, waar een hapje en drankje stonden te wachten. Dit weer dankzij onze altijd serieuze (zie foto hieronder) sponsor Leo van About Payrolling die we hierbij dan ook graag nog even in het zonnetje de regenboog zetten.

Prijswinnaars waren Erik, Frans, Leo, Hans, Henk, Tim en Walter. Weten wie wat won? Ga dan naar het uitgebreide verslag op de OJC pagina en bekijk het scorebord

Volgende wedstrijd: 22 september (spectaculaire seizoensafsluiting!!)

Astrid Bonefaas

Geplaatst op: 29-08-2018